SÜT SAĞIM HİJYENİ VE SANİTASYONU KURSU BAŞARIYLA TAMAMLANDI
10-14 Kasım 2025 tarihleri arasında Birliğimiz toplantı salonunda Karesi İlçe Tarım ve Orman Müdürü Sayın Resul BÜTÜN tarafından verilen "Süt Sağım Hijyeni ve Sanitasyon Kursu"nun son gününde Başkanımız Sayın Cihat ŞİMŞEK üreticilerimizin sorularını yanıtladı ve üreticilerimizin talepleri not alındı.
Amacımız; eğitim ile üreticilerimizin sağlıklı, kaliteli ve hijyenik süt üretimini yaygınlaştırarak, bölgemizde kaliteli süt üretimini çoğaltıp hem üretici hem tüketici kazanımını sağlamaktır.
Haberler
